I.

Chapter 1.

    Hogyan is fogalmazzam meg a leírhatatlan életem, de ha már tollat ragadtam és belekezdtem, akkor folytatom. Tekerjük vissza az időt , bár a valóságban nem lehet ilyet, de a már megtörtént dolgok mesélésében tegyünk egy próbát. Na, szóval hol is tartottam?...Ja, igen..Igazából nem csak egyszer éreztem a szerelem ízét , de a baj az volt, hogy ez viszonzatlannak bizonyult. Így azzal biztattam magam, hogy nem így lett megírva a sorsom könyve. Bár én írhatnám akkor nem arról szólna a történetem , mint amiről most szólni fog.
Kezdjük ott, hogy ma Péntek van és ez az utolsó nap a suliból..Éljen a nyári szünet! Persze a londoni időjárás nagyon változó, még nyáron is. Azt még nem is mondtam, mi londoni lakók vagyunk, de szerintem rájöttetek magatoktól is.Azt terveztem ma délutánra, hogy kimegyünk egy kicsit a partra, mert ma épp egy szép időt fogtunk ki. Persze, ez a terv még csak az agyamban létezik, amit az évzáró után szeretnék a lányokkal megosztani.

*Évzáró közben*

- Pssssszt...lányok..!! Mondani akarok valamit..- adtam jelet a lányoknak, vagyis próbáltam úgy, hogy ne vegye észre a tanár.
- Hmm..? - fordult hozzám Ciara, amit a többiek is észrevettek.
- Mit szeretnél Annabelle? - kérdezte Caroline, miközben bökdöste Elena-t, aki már majdnem elaludt.
- Huuh' Mi történt..?? - nézet kómás ,unott pillantással ránk Elena.
- Azt találtam ki, hogy elmehetnénk a partra, egy kicsit napozni..Úgy is olyan szép az idő, használjuk ki a lehetőséget..- suttogtam.
- Gondolkodom rajta, mert lehet nem tudok elmenni..majd megcsörgetlek..- vakarta meg a fejét Caroline.
- Nekem jó, azt hiszem...Ha Niall nem tervezz be semmit....... - válaszolt Elena - Hmm, talán rá tudom venni , hogy jöjjön velem, akkor találkozhattok..- nyúlt huncut mosolyra a szája.
- Elena!! Én fürdőruhában, nem merem megmutatni magam.. - feleltem hirtelen, miközben egy gyors hidegrázás hatotta át a testem.
- Jaj, ne csináld már.. olyan jól nézel ki..Nem igaz, hogy ennyitől félsz.. - próbált idegesíteni , mivel az ilyennel mindig fel tud húzni.
- Na jó, oké..Hívd el, csak ne idegesíts..
- Nekem is megfelel az időpont... - szólt a mi kis 'vitánkhoz' hozzá Ciara.
- Akkor találkozzunk mondjuk a 'titkos' helyünkön , délután 4 órakor..Oké? - folytattam én a megbeszélés következő pontjával.
- Oké..- mondták egyszerre.
A mi kis 'titkos' helyünk , annyira nem is volt titkos, igazából a parton egy idősebb fa mellett döntöttük el, hogy az lesz a titkos helyünk, mivel mindig oda jártunk, és minden alkalommal raktunk valamit a növényre, persze olyat ami nem volt káros számára.
A tanácskozásunk után már nem is beszéltünk semmit, csak elköszöntünk az osztálytársainktól, és mindannyian az otthonunk felé vettük az irányt.
Anyuval hamar megbeszéltem ezt a kis kiruccanást, és meg is engedte, hogy elmenjek mivel ezt az évet is nagyon jó jegyekkel zártam. Ennyiből jó , hogy tanulok!
Én sokkal hamarabb kiértem , mint a többiek  és leültem a fa tövében, amikor kaptam egy üzenetet.
' Éljeeen, tudok menni... És lehet jön Zayn is.. ' - ez állt az üzenetben, persze Caroline-tól jött.
Válaszoltam is neki, hogy ' Örülök neki, akkor a fánál találkozunk. '
Azért nem írtam meg hogy én már itt vagyok, mert szerettem volna egy kicsit kiszellőztetni az egész tanév miatt a fejem. Lefeküdtem, a már leterített törölközőmre, és lehunytam a szemeim, hogy relaxálás közben, még barnuljak is.  Pár perc múlva vissza is tértem a jelenbe, de azért jó volt ez a kis kikapcsolódás. Ekkor egy ismerős alakra lettem figyelmes, aki épp akkor érkezett a partra. Niall volt az. Gyorsan rápillantottam a telefonomra, hogy biztos Elenával jött, de még csak 15:30 volt. Észrevettem, hogy egyedül van. Próbáltam elbújni a fa tövében, de észrevett és közeledett felém. Csak ültem lefagyva, és bámulva az ég felé, közben a belsőmben bizsergést éreztem, hogy mi fog történni.
- Szia...Nagyon ismerős vagy nekem..Te vagy Annabelle Wesley? - kérdezte azzal a néha kicsit érdes hangján, amitől kirázott a hideg és majdnem nem tudtam választ adni.
- I-i-i-igen én vagyok... - nyögtem ki valahogy, ami elég cikinek érződött.
Sietve,a mobilomra pillantottam és láttam, hogy 15:45 van. Már eltelt 15 perc?
- A tesóm, Elena mondta, hogy itt lesztek..És arra gondoltam, hogy megleplek titeket, így alkalmunk lenne arra, hogy megismerhessük egymást..De te leptél meg engem, hogy már itt vagy... - mosolyodott el.
- Azért jöttem egy órával hamarabb, hogy kicsit egyedül legyek...Mármint, nem arra gondolok, hogy menj el.. mert már eleget voltam egyedül.. -magyaráztam kicsit hadarva, és kipirultan.
- Oh, értem..Tudom milyen érzés, amikor már egy kis egyedüllétre van szüksége az embernek , főleg a sulis időkben.. - értett velem egyet.
Még mindig féltem a szemeibe nézni, azokba a gyönyörű kék szemeibe, amitől el tudnék ájulni. Persze, az ő pillantását éreztem a testemen, és az arcomon. Még jó, hogy olyan sokan nem voltak a parton, hogy lerohamozzanak minket.
- Miért nem nézel rám? Csak egy pillantás.. - érintette meg az arcomat, amitől még jobban végigszaladt rajtam a hideg.
'Most találkoztam először azzal a személlyel , akivel soha nem hittem volna, hogy találkozom. Még soha nem éreztem ilyet, mint ami most lejátszódik a belsőmben. Ez lenne a szerelem érzése? Igaz, hogy vonzódtam hozzá, mármint a képeken lévő énére..de nem gondoltam volna, hogy ő is vonzódhat hozzám.'
Rápillantottam.
- Elena már mutatott rólad képeket, de élőben szebb vagy.. - bókolt, mire én egy kicsit kipirultam.
- Köszönöm.
Pár percig tartottuk a szemkontaktust, amikor lassan kezdett hozzám közeledni, de akkor észrevettük, hogy csörög a telefonom.
Helyesbítve csak az ébresztő óra szólalt meg rajta, mert beállítottam, hogy 16:00-kor csörögjön. Így nem jött össze az, amit tervezett volna. Tudom, hogy csók lett volna, de én még alig ismerem, csak a hírekből. Ilyen gyorsan nem vágnék bele semmibe. Ha jobban megismerjük egymást talán, de most még nem.
- Bocsi, csak az ébresztő..
- Minek van neked délutánra beállítva az ébresztőd? - nevette el magát.
- Mert...mert beállítottam, hogy tudjam mikor is kellene jönniük a többieknek..
- Jaa, értem..Miért, még kik is jönnek? Ennyire nem avatott be Elena, mert nem válaszoltam neki, hogy jövök-e vagy nem..
- A barátnőim jönnek..Elena , Ciara, és Caroline.. - avattam be.
- Caroline Malik?
- Igen ő.. - mosolyogtam.
- Ismered Caroline-t ? Zayn tesóját? - lepődött meg.
- Igen , ő az egyik legjobb barátnőm Elena és Ciara mellett..És Zayn-nel már találkoztam..Ja, és lehet jön ő is, szóval nem leszel egyedül srác.
- Hogy nekem miért nem volt időm hamarabb.. -  dőlt el a törölközőmön, de hirtelen vissza is ült  - Van egy ötletem..
Én közben azt néztem, hogy mikor jönnek a többiek.. Mert kicsit fura látvány lenne, ha itt találnának kettesben minket.
- Mi is? - pillantottam rá.
- Ide hívom a többieket is.. - vette elő a telefonját.
- Mii? Várj..Milyen többieket? - értetlenkedtem.
- Szerinted kit , butuus..Harry-t , Liam-et és Louis-t..
- Öhhm, nem tudom.. hiszen nem is ismernek minket ..csak Elena-t és Caroline-t .. - féltem kicsit az ötlettől.
- Nyugi, bemutatkoztok..Na, itt várj meg ..mindjárt vissza jövök.. - állt fel, és távolabb ment.
'Most komolyan!!?? Itt lesz az összes One Direction-os tag.. ?? Hát én azonnal megőrülök, de nem mutathatom annyira ki, mert még a végén fanatikusnak tartanak..Igaz Directioner vagyok, de akkor is..Kíváncsi leszek , hogy mi lesz a vége ennek..'-tapsikoltam  halkan magam előtt.
El is felejtettem, hogy mit fognak szólni a többiek, ha meglátnak Niall-el.
Hirtelen nevetésre lettem figyelmes, és a hangok irányába fordítottam a fejem.
Megérkeztek a barátnőim, és Zayn is eljött.
- Ohh, sziasztok..Zayn, de jó ,hogy te is eljöttél. - mosolyogtam.
- Rá tudtam beszélni.. - nézett mosolyogva Caroline Zayn-re.
- És te , Ana mióta vagy itt? Nem unatkoztál? - kérdezte Ciara.
- Én... - kezdtem volna bele, amikor hátulról megszólalt egy hang, mire mindannyian hátra néztek.
- Én voltam vele..Így remélem nem unatkozott...-mosolygott aranyosan, közben egy kis huncutság is volt benne.
- Niall?? Te meg, hogy....?? Ohh, ezért még kapni fogsz.. - nevetett Elena.
- Elena, ne bánts ..Én jó kisfiú vagyok.. és annyira jó, hogy beszerveztem Louii-t , Liam-et és Harry-t is..Jönni fognak..
- Niall!!!! ....... Briliáns ötlet, hogy ez nekem miért nem jutott előbb eszembe.. - nevetett fel Elena.
Ciara-n látszott, hogy kicsit megrémült, hiszen még Niall-nek sem mutattuk be igazán..És most,.... most jönni fognak a többiek.. És itt lesz Harry, akibe már nagyon régóta szerelmes.
- Ciara...Nyugodj meg..Én is most fogok velük először találkozni...Ne félj.. -  nyugtattam halkan  - Elena, nem felejtettél el valamit? - kiabáltam közben Elenának.
- Ja , igen.. Niall , ő itt Ciara Dobrev ..A barátnőnk.. - mutatta be Niall-nek Ciara-t.
- Sziia, Ciara, örülök, hogy megismerhetlek..Én már be sem mutatkozom, úgy is tudod ki vagyok.. - mosolygott, és közben rám pillantott, mivel én álltam Ciara mellett.
- Sziia.. - csak ennyit tudott válaszolni, és közben pedig éreztem, hogy nagyon reszket.
- Lányok, szerintem menjünk el átöltözni, oké? Mert ahogy látom senkin nincs fürdőruhában..-adtam egy sietős ötletet, hogy el tudjam őket hívni.
- Ohh, hát tényleg..Menjünk.. - húzott minket Elena.
- Mi addig itt levetkőzünk, mármint csak fürdő nacira... - nevetett fel Zayn.
Miközben közeledtünk az öltöző felé, én lassítottam a tempón.
- Lányok, tudom hogy fura volt, amikor Niall itt várt titeket.. De nem én tehetek róla, mert én csak..csak egyedül voltam itt.. - mentegetőztem.
- Most miért mentegetőzöl..Amikor ő tervezte így.. - válaszolt nyugodtan Elena.
- Te erről tudtál? - néztem rá kérdőn.
- Nem, de sejtettem.. mert amikor nem válaszol a kérdésemre, akkor mindig tervez valamit.. Amúgy már nagyon meg akart ismerni..Mostanában nem is nekem kellett szóba hoznom téged, hanem ő kérdezett felőled.. - mesélte.
- Komolyan?? - meredtem rá.
- Úgy, ahogy mondom.. - bólogatott.
- És mit csináltatok itt , kettesben? - tette fel a következő kérdést Caroline.
- Erre én is kíváncsi vagyok.. - tette hozzá már higgadtan, mégis perverz mosollyal Ciara.
- Jaj ne máár.. Én nem vagyok perverz... Kicsit sem.. -  mosolyogtam  - Amúgy nem történt semmi..Csak majdnem megcsókolt.. - válaszoltam.
- Miii? - ordították egyszerre.
- Jól hallottátok....Pedig nem hittem volna, hogy tetszem neki.. de ebből.. mondjuk még most sem annyira hiszem..
- Jaj, te annyira bolond vagy.. - lökött oldalba Elena - Hát, jó hogy tetszel neki, én már csak tudom..meg hogy ha tényleg meg akart csókolni, akkor nem is mondok mást.. - húzogatta a szemöldökét.
Mindannyian *levetkőztünk* , mármint felvettük a bikininket. Én voltam a legextrémebb bikiniben. A kollekcióm felső része angol zászlót az alsó ír zászlót ábrázolt. Persze, Elena agyában már a perverz gondolatok tekervénye siklott, ami látszott az arckifejezésén, amikor meglátott. Caroline egy nagyon szép ég kék szettben jött ki a fülkéből, Elena egy teljes rózsaszín színezetű bikiniben lépkedett ki az öltözőből Caroline után, Ciara pedig legutoljára ment be átöltözni..
- Ciara!! Mi tart ilyen sokáig? - kiabált be Elena.
- Nem merek kimenni..Mert itt lesz Harry, és...és...és én félek.. Soha nem találkoztam vele... - jött a válasz.
Valahonnan sejtettem, hogy ez lesz.
- Milyen bikinit vettél fel? Gyere ki és mutasd meg... - folytattam én a beszélgetést.
- Ana , nem megy...
- Ha nem jössz ki, akkor be megyek érted és kiráncigállak, na gyere szépen.. - mondtam, kicsit nevetve, mégis határozott hangon, hogy tudja , hogy megtenném.
- Na jó.. megyek.. - nyitotta ki lassan az ajtót.
Egy piros fehér csíkos fürdőruhában ami két részes volt, jelent meg.
- Aztaa... - nézett végig rajta Caroline - De jól nézel ki.. - mosolygott rá.
- Én?? Én nem jól, én szörnyen..
- Ciara, nem vagy normális..most szépen jössz velünk.. És ne félj , mert én sem találkoztam még a többiekkel. - próbáltam nyugtató hatással beszélni.
Ahogyan elkezdtünk közeledni a megbeszélt helyünkre, félúton észrevettük, hogy már nem ketten hanem öten vannak. Ezek szerint megérkeztek a többiek is. Amikor Ciara észrevette, megpróbált visszafordulni, de mi nem engedtük neki.
Így végül mentünk tovább..Hamarosan oda is értünk. A fiúk először csak felnéztek, az után visszanéztem egymásra, majd mikor feleszméltek, hogy mi tényleg ott vagyunk, még egyszer ránk néztek. Végig néztek minket egytől-egyig, tetőtől-talpig. Kicsit rémisztő volt, hogy egy szót sem tudtak szólni, talán rosszul nézünk ki?

  Majd a néma csöndet Zayn törte meg.




4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Végre valaki:))) Szóval tetszik^^? Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál..^^ Ha rendszeresen fogsz olvasni, annak még jobban fogok örülni..:))))
      xx

      Törlés
  2. ne hogy törölni merd a blogot!!!♥
    imadlak:*
    imádom ahogy írsz...:|:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj én is imádlak:* <3
      Remélem nem kell törölnöm..^^
      És nagyon örülök nekii.. Mivel megvan a 2 komi, nemsokára rakom a kövi fejezetet:))))
      xx

      Törlés