V.

Chapter 5.

....- Köszönjük - mondta, és benyitott az ajtón....
- Sziiia Niall máris itt, az előbb küldtem Annabelle-nek üzenetet...hogy kerültél ilyen hamar ide? - kérdezte miközben kibújtam Niall háta mögül - Ana, jaj sziiiia... - ölelt szorosan át - Annyira sajnálom az egészet, annyira, de annyira... - folyt le egy könnycsepp az arcán.
- Elena, ne sírj.. nyugi...semmi baj.. - könnyeztem meg kicsit én is.
- Örülök neked, hogy eljöttél..még nem volt alkalmad ellátogatni hozzánk... - engedett el.
- Meg kell mondjam gyönyörű lakás, és tágas.. - pördültem egyet.
- Igaz, igaz..de most gyere beljebb és rakd le a cuccod...vagy tudod mit elveszem én.. - ajánlotta fel Niall.
- Öhm, köszönöm.. - mosolyogtam aranyosan.
- Gyere, megmutatok minden egytől-egyig.. - húzott hirtelen Elena.
- Oké.. - nevettem.
Mindent végig mutogatott, ahogyan mondta , még az emeletre is felnéztünk. A földszinten volt a konyha, a fürdőszoba és egy szoba. Az emeleten pedig két szoba és egy fürdőszoba. Persze volt előszoba és nappali is berendezve a földszinti részen, több tv-vel. A falakat csodálatos képek díszítették.
- Aztaa, de gyönyörű.. - ámuldoztam.
- Imádok itt élni.. - tette hozzá Elena.
- El is hiszem.. - mondtam még mindig a lenyűgözöttség hatása alatt.
- Lányok, gyertek le és reggelizzünk, mert éhen halok.. - kiabált lentről Niall.
Sietve lementünk, és láttam , hogy Niall elővett 3 tálkát, és előkészítette a gabonapehelyhez a tartozékokat.
- Én már reggeliztem, szóval már nem vagyok éhes, de ti nyugodtan ehettek.. - vette el az egyik tálat Elena, és elrakta.
Mi elég gyorsan, ha a reggelizést gyorsnak lehet nevezni, megettünk mindent, főként Niall. Nem csalódtam.
- És most mi lesz? Reggel van, vagyis délelőtt..a nyár második napja, és már unatkozzak? Na nem... - álltam fel az asztaltól.
- Gondolkodom, hogy mivel tudnálak szórakoztatni.. - vágott Niall gondolkodó fejet, mire Elena majdnem kiköpte a gyümölcslevét, mert épp akkor kortyolt bele.
Tudtam, hogy mire gondol, így halálos pillantást vetettem rá, mire ő elnevette magát.
- Most mi olyan vicces? - nézett hol rám, hol pedig Elena-ra mit sem tudva Niall.
- Semmi, semmi - tagadtam.
- Tudod, bátyus kicsit perverz hugikád van, és félreértette amit mondtál.. - húzódott Niall jobb karjához cuki nézéssel.
- Jaaaaaj... - sóhajtott egy nagyot - Ez hiányzott..Anabelle, ugye te nem? - nézett rám.
- Inkább nem mondok semmit, jó.. - kezdtem el én is nevetni.
- Uram atyám, két perverz lány, és egy híresség...Főleg úgy hogy directioner lányok.. na már félek.. - rémült el.
- Mi meg fogunk zabálni a többi 1D taggal együtt.. - folytattam - Ciara is amilyen félénk , annyira perverz.. mondjuk szerintem én vagyok a legjobban, szóval....számíts rá, hogy lesznek olyan pillanataim.. - oktattam ki.
- De el fogom tűrni, még szeretni is fogom.. mert nekem te kellesz.. - jött oda hozzám, és magához húzott,hogy megcsókolhasson.
- Ezt folytassátok inkább a szobádban , Niall.. Amúgy akkor összejöttetek már..? - szólt közbe Elena.
- Nem, még nem.. Pár randi után esetleg, igaz Niall? - néztem rá.
- Így igaz.. elviszem párszor randevúra és ha meglágyul a szíve, akkor az enyém lesz.. - adott egy gyors puszit az ajkaimra.
- Ez milyen költői volt.. - csillogtak Elena szemei.
- Akkor most mit is tervezel? - kérdeztem Niall-től miközben a mosatlan tálakat a mosogatógépbe helyeztem.
- Elmenjünk egy nagy randira? - tette fel az ajánlatot.
- Ezt hogyan is értelmezzem? - pillantottam rá kérdőn.
- Úgy , hogy megyünk mi , Harry-ék, Louis-ék , Liam-ék..hm, várj Dani most nincs itthon, szóval csak Liam jön..és jönnek Zayn-ék.. - nézett Elena-ra.
- MI? Hogy mi menjünk? Én nem megyek, majd megy Caroline Zayn-nel... - durcáskodott Elena.
- Elena ne légy ,már ilyen.. keresünk valami csinos ruhát, amíg Niall felhívja a srácokat..Legalább Liam beszélget Caroline-val.. - biztattam mintha máris úgy viselkednék, mint Niall barátnője, aki vigasztalgatja a pasija kishúgát.
- Jó, jó.. de csak azért mert olyan aranyosan viselkedsz.. - kuncogta el magát - Na gyere, adok neked is ruhát, mert akkor innen indulunk.. - húzott maga után.
Elég sok idő telt el mire megtaláltuk a rengetek ruha között, a hozzánk legjobban illőket.

Helyesbítve, az időnk nagy részét azzal töltöttük, hogy megkeressük azt a ruhát ami legjobban hozzám illik, mert ezek mind-mind Elena holmijai voltak.
Ő persze, hogy tudja mit szeretne felvenni, de én?! Nagy nehezen, de sikerült megtalálnunk egy nagyon vékony pántos , lila, lenge, egybe ruhát, ami egy ilyen alkalomra pont megfelelő.


Elena egy pánt nélküli , kék felsőt és egy rövid nacit kapott magára, hiszen ő imádta az ilyet, így úgy gondolta nem kell nagy dobra verni, ezt a 'randinak' nevezett találkozást, de én ezért is szeretem, hiszen nagyon jól tudtak neki az ilyen ruhák is állni. Én az a fajta vagyok, aki az ilyen eseményeken legtöbbször egybe ruhában jelenik meg, ezért is vagyunk különbözőek, mégis barátok.


- Készen vagytok már?? - hallottuk lentről Niall hangját.
- Igen, igen ...máris megyünk.. - válaszolt rá Elena - Látszik, hogy nem tud sokat várni.. - tette hozzá.
'Elmosolyodva' - Igen, igen.. - értettem vele egyet - Amúgy köszönöm a ruhát, hogy kölcsön adtad.. - csuktam be magam után az ajtót, mert ekkor már elindultunk az emeletről a földszintre.
- Igazán nincs mit, hiszen jól akarsz kinézni az első randin, a szerelmed mellett.. - nézett hátra rám , miközben lejjebb lépett egy lépcsőfokot és huncutság látszott az arcán.
- Igaz.. - kacsintottam, hogy kedvezzek neki, ami látszott is rajta.
Hamar leértünk, és amikor megpillantott engem Niall elállt a szava.
- Ezek szerint nem csak Elena-nak áll jól az a ruha, amit én vettem.. - mosolygott és a karját nyújtotta nekem, hogy karoljak belé.
- Komolyan Niall vette neked? - pillantottam a mellettem levő Elena-ra.
- Igen , ő ..ezért is ajánlottam ezt neked, én nem sokat hordom..de neked nagyon jól áll.. - jegyezte meg Elena.
- Köszönöm, ez azt jelenti, hogy nekem akarod adni? - kíváncsiskodtam.
- Igen azt.. - mosolygott, miközben kiértünk az ajtón, és Niall épp zárta be.
- De Elena, nem fogadhatom el, hiszen Niall-tól kaptad.. - utasítottam vissza az ajánlatot.
- Annyi mindent kaptam Niall-tól, szóval nyugodtan fogadd el, mert ebben a tanévben is annyit segítettél.. - ölelt át.
- Na jó, nagyon szépen köszönöm Elena... - öleltem vissza szorosan.
Míg mi ezt elintéztük egymás között, Niall kiállt a kocsival, és indulásra készen várt ránk.
Beszálltunk, és már mehettünk is.
- Pontosan hova is megyünk? - kérdeztem út közben.
- Hova mennénk máshova, mint a Nando's-ba.. - nevetett fel Niall.
Én hátul ültem, mint egy kisgyerek, Elena az anyósülésen, Niall pedig a volánnál.
- Tényleg?
- Igen oda megyünk, mindenkivel lebeszéltem, amíg ti elvoltatok a ruhákkal.. - válaszolt.
- Hm, kíváncsi leszek hogy fog alakulni.. - tettem össze kezeim.
Magamban gondolkodtam a dolgokon, mint például Zayn-en és Elena-an, Harry-n és Ciara-n és mi magunkon Niall-el...Ebből a gondolatmenetből Elena zökkentett ki.
- Anabelle, megérkeztünk..jól vagy? - kérdezte aggodalmasan.
- Jaaa, igen persze... itt vagyunk? Amúgy mindenki jön? - eszméltem fel.
- Sajna nem, mert Lou El-el van, Liam-nek pedig más dolga akadt, de Caroline jön.. - nyitotta ki az ajtót nekem Niall.
- Oh, köszönöm.. - mosolyogtam rá - De Lou és El miért nem jöttek velünk? Legalább megismertem volna a példaképem.. - csillogtak a szemeim.
- Mert kettesben terveztek programot, azért.. de kerítünk rá alkalmat, hogy találkozz vele és Dani-vel is. - mosolygott vissza rám.
- Reméltem is, hogy ezt mondod.. - vágtam egy elégedett fejet.
- Ennyire ne bízd el magad szépségem.. - vágott vissza.
Az arckifejezésemen látszott, hogy ezt célzásos kihívásnak vettem, és amint megfogtam a kezét , megcsókolt.
- Ugye nem azt tervezitek , amire gondolok.. - nézett ránk kicsit ijedten a hátunk mögött követő Elena, akinek a szemeiben láttam a perverzség szikráit.
- Elena.. - szóltam rá, mint egy kisgyerekre - Neeem... - ráztam meg a fejem.
- Bocsánat véletlen gondoltam ilyenre.. - válaszolt szomorkás és gyerekes hangnemben, és miután kimondta nem tudta visszafojtani a nevetést.
Niall persze csak gondolkodott, hogy miről is van szó, amikor megérkeztünk a bejárati ajtóhoz. Kinyitotta nekünk, mint egy úriember , és előre engedett. Eszembe is jutott, hogy megnézi a hátsófelemet, de nem érdekelt.
Kiválasztottuk Elena-val a legjobb helyet, amit csak lehetett az étteremben.
- Itt, itt jó lesz.. - mutattam egy nagyobb személyes asztalhoz - Szerintem itt mindenki elfér... - jegyeztem meg.
Niall az egyik oldalról, Elena pedig a másik oldalról üllt le mellém.
- Amúgy a többiek mikor is érkeznek? - kérdeztem.
- Lassan itt kellene lenniük... - nézett az órájára Niall.
A fejemet lassan a vállára fektettem, tudatva, hogy kedvelem, és ő pedig megpuszilta a homlokom.
- De aranyos.. - csúszott ki Elena száján.
Rápillantottam, de nem vettem el a fejem, csak elmosolyodtam.
- Tudtad, hogy Ana ezzel szokta ki....... - kezdte a mondandóját, de tudtam mit akar mondani, hiszen ismer, így befogtam a száját hirtelen.
- Mit szokott ki mutatni? - kérdezett rá meglepődött pillantásokkal.
- Azt hogy... - de erre megint Elena szájához tettem a kezem.
- Semmit, semmit..... - kuncogtam kicsit.
- Anabelle, légyszives vedd el a kezed Elena szájától... - kérte kedvesen.
Elena szemébe pillantottam, a szemeimmel próbálva azokat a szavakat mutatni, hogy 'meg ne merd mondani..' , és elengedtem.
- Köszönöm, hogy kaphatok levegőt.. - vett egy nagy levegőt, megkönnyebbülve.
- Az orrodat nem fogtam be... - nevettem.
- Jó,jó...nem ellenkezem.. - fogadott szót.
Ekkor érkeztek meg a többiek, sorban. Harry Ciara-val, és nem sokkal később Zayn Caroline-al.
- Sziiiiasztok.. - üdvözöltem őket boldogan.
A srácok kezet fogtak , mi lányok pedig egy nagy ölelést csináltunk. Miután leültünk, egy furcsa érzés fogott el, hiszen velem szemben Harry ült. Mellette Ciara, majd Caroline és végül Zayn , aki pont Elena mellé huppant le.
Eleinte nem is sejtettem miért támadt olyan érzetem, de végül rájöttem hiszen, amikor nem figyeltem, épp el voltam foglalva az étlappal, vagy ilyesmivel, Harry pillantásait éreztem a testemen, ahogyan végig néz rajtam többször is.
'Ezt miért csinálja?' - tettem fel magamban a kérdést, amire a mai napon már sajnos tudom a választ.
Kissé kínos csönd támadt, amit Caroline szakított meg.
- Na, és mizu? Mit csináltatok a nyár 2. napján? - kérdezősködött.
'Most mondjam el a tegnap estémet, és a ma reggeli ébredésemet Niall mellett?Inkább nem.'
- Semmi, és jól telt, hiszen tegnap Niall nálam aludt.. - jelentettem be.
- Komolyan? - nézett egyszerre rám nagy szemekkel Ciara és Carol - Tényleg aludtatok? - néztek egymásra egy kisebb pacsizás közben.
- Igen aludtunk.. - pillantottam rájuk, mire ők abbahagyták az együttműködést.
- Velem sem sok történt, ez nem olyan élvezetes mint az Anabelle-é.. - mosolygott Ciara.
- Szerintem senkivel nem történt olyan jó, mint Ana-val.. - válaszolt Caroline.
- Hahaha, annyira viccesek vagytok, csak én nem nevetek.. - jegyeztem meg flegmán, mire a srácok mind rám néztek, Elena tudta, hogy azért ennyire túlzásba még ő sem vinné, ezért nem is szólalt meg, csak figyelte a következményeket.
Kijött a pincér, és mindenki rendelt ennivalót dögivel, kivéve én, én csak egy egészségesebb salátát rendeltem csirkemell kockákkal.
- Ennyire megvonod magadtól a kaját? - kérdezte Zayn meglepődve rajtam.
- Nem vonom meg, csak odafigyelek mit kíván a szervezetem, most ezt..máskor többet.. - adtam az intelligens választ.
A lányok egyből félreértették, és kuncogni kezdtek.
- Szóval többet kíván a szervezeted? - nézett rám Ciara, és elkezdett nevetni.
- Tudom, hogy mindent félreértetek, én is szoktam, de most nem az a hangulatom mint akkor, mert nekem sem mindig ugyanaz a hangulatom, szóval az ilyeneket mellőzzétek , légyszi.. - kértem unott hangon.
- Jaj, ne légy már ilyen...tudjuk , hogy belül érted te, csak a fiúk előtt vagy ilyen.. - nevettek tovább, de ekkor már Elena abbahagyta mert rájött, hogy tényleg nem eshet jól.
Még szerencséjük volt mert megérkezett az ennivaló, amit rendeltünk, így nem szóltam semmit.
Én ettem meg legelőször, és miután végeztem, szó nélkül felálltam és arrébb sétáltam.
- Most valami rosszat mondtam? - nézett úgy Ciara , mintha ő nem tehetne semmiről.
Én ezzel nem foglalkoztam, hanem csak kimentem az ajtón. Az ablak mellett leguggoltam, és csak szívtam a levegőt. Nagyon kínos helyzetben éreztem magam, főleg úgy , hogy a lányok piszkáltak. Ezeken a dolgokon kattogott az agyam, amikor kinyitódott az ajtó. Azt hittem Niall, de meglepetésemre Harry lépett ki rajta.
- Hát te? - néztem rá kicsit megijedve.
- Niall mindjárt jön mert mondta, hogy jönni fog, engem meg azt hiszik, hogy a WC-be mentem.. - vallotta be, és közben leguggolt mellém.
- És miért jöttél ki hozzám? - értetlenkedtem még mindig.
- Bocsánatot szeretnék kérni , amiért nézegettelek, de nagyon csinos, és gyönyörű vagy ebben a ruhában.. - közeledett hozzám, mire én félretoltam.
- Köszönöm, de te Ciara-val vagy jóban, én pedig Niall-el.. és így tervezzük a párkapcsolatokat..
- A jövő mindig változik.. - felelte, majd felállt és magával húzott, így én is felálltam.
Közelebb húzott magához, úgy hogy éreztem ahogyan kifújja a levegőt, ettől kirázott a hideg, nem kicsit.
- Ez ne tedd, kérlek.. - ellenkeztem, de annyira mégsem tudtam neki ellenállni, mert megcsókolta a nyakam gyengéden.
- Nem tudja meg senki, ez a mi titkunk lesz.. - nézett azokkal a gyönyörű zöld szemekkel az enyéimbe, majd megtörtént, amitől a legjobban féltem.
Megcsókolt.
 Ezt nagyon nem akartam, mégsem tudtam mit csinálni, hiszen nem engedelmeskedtek a végtagjaim. Végül a csók után sikerült eltolnom magamtól.
- Ez többet meg ne merd csinálni.. - néztem rá dühös pillantásokkal.
- De nem ellenkeztél.. - mosolyodott el elégedetten.



12 megjegyzés:

  1. kövit.:dd
    pepa xx <3

    VálaszTörlés
  2. Most kövit.*-*
    puszi:Szasza...<3 xxx

    VálaszTörlés
  3. jaj Harry.:$$<3
    Kövit gyorsan imádom.:*
    puszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog vagyok, hogy szereted a blogom:)
      Igen, Hazza mindig csinál valamit^^
      pusz,pusz xx

      Törlés
  4. Imadom.:))
    uhh kivancsi vagyok a folytatasra sies.
    Maja.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki:))))
      Sietek..^^ ma lesz új fejezet:)

      Törlés